Naczepa trzyosiowa chłodnia FERROPLAST-V7 S.KO 24/L – 13.4 FP COOL V7
Hamulce tarczowe
o 430 mm
Obciążenie siodła
12.000 / 15.000 kg
Obciążenie zespołu osi (dop.tech)
24.000 / 27.000 kg
Masa całkowita (dop.tech)
36.000 / 39.000 kg
Masa własna ( +/- 3% )
7.473 kg
Ładowność ( dop.tech)
28.527 / 30562 kg
Szerokość drzwi tylnej ściany w św.ca.
2.460 mm
Długość zabudowy
13.403 mm
Wysokość zabudowy
2.600 - 2.650 mm
Wysokość siodła – nie załadowany ca.
1.139 mm
Przykładowa specyfikacja naczepy Schmitz chłodniczej typ S.KO FP COOL V7
Krótka rama nitowana/ skręcana dla zabudowy samonośnej
Kosz na dwa koła zapasowe za zespołem osi
Osie 3 x 9 t SAF / SCB
Ogumienie wg doboru Producenta x 6
6 x stalowe obręcze , odsadzenie 120
Podłoga z blachy aluminiowej max obciążenie osi wózka 5.500 kg
Wanna podłogowa alum. Listwa cokołowa o wys.300 mm z obu stron i z przodu
Zabudowa z materiału FERROPLAST - panelowa
Dach FP izolowany, pianka NX17, ściana boczna FP izolowana, COOL 60, pianka NX17
Ściana cyrkulacyjna o wys. ok. 1750 mm, z profili alum.
Profil dystansowy ściany cyrkulacyjnej VF jako odbój dla palet
Kanały powietrzne z tworzywa sztucznego pod dachem ( dł. Do 13500 mm )
Drzwi tylne FP, dwuskrzydłowe, izolowane, pianka NX17, 4 rygle ze stali szlachetnej
1 para klapy wentylacyjnej
Gumowe listwy ochronne drzwi tylnych na całej wysokości
10 lat gwarancji na przerdzewienie dla części ocynkowanych ogniowo
Kosz na 36 europalet
Podnośnik pierwszej osi z pomocą przy ruszaniu uruchumienie 3 x hamulec
Opcjonalne doposażenie naczepy

Agregat chłodniczy do wyboru

System podwójnego załadunku z regulacją wysokości 22 aluminiowe belki nośne

Ściana grodziowa

Para szyn zabezpieczająca ładunek, stalowa listwa z otworami wpuszczona w boczne ściany

Opony michelin

Aluminiowe felgi
Zalety:
Zaletą Technologii FERROPLAST są doskonałe właściwości izolacyjne i wysoka odporność na dyfuzję pary wodnej, nieprzepuszczalność pary wodnej, łatwość i szybkość ewentualnych napraw
niska masa własna a przez to zwiększona ładowność pojazdu
zabudowa panelowa, samonośna co znacznie wpływa na redukcję masy naczepy jak również zwiększa uzyskanie wyższej wysokości wewnątrz